Obserwatorzy

piątek, 10 maja 2013

♚peinture: painted roses by sergio lopez

Hello baby dolls, jak się macie? Ja osobiście nie jestem ostatnio w najlepszej formie. Złożyła się na to śmierć w rodzinie, jak i również egzaminy pisemne. Ale obecnie czuję się już lepiej niż wcześniej, dlatego notka pojawia się w takim, a nie innym momencie.
Właśnie, czy są tutaj jacyś tegoroczni maturzyści? Dobrze Wam poszło?
***
Dzisiejszy post poświęcam obrazom, które totalnie mnie oczarowały. Są to prace Sergio Lopeza, malarza z Kalifornii. Mam nadzieję, że Wam też przypadną do gustu.

PS. Mam parę przetestowanych przepisów na produkty skincare, które możecie wykonać same w domu. Łatwe, skutecznie i w pełni naturalne. Jesteście chętne?


4 komentarze:

  1. Super blog .
    W wolnym czasie wpadaj ♥
    http://personaldiaryagnes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. podstawy calkiem spoko ,ale rozszerziny polski i angielski to byla jakas porazka . a jak Tobie poszlo ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli chodzi o matury to poszło w miarę dobrze ale wszystko okaże się w czerwcu. :P A te malunki są naprawdę przepiękne !!!!

    http://dorota-nevergiveup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń