Obserwatorzy

czwartek, 30 maja 2013

♚le cinéma: movies for rainy days

Pora deszczowa. Jestem uzależniona od oglądania filmów w nocy i właśnie podczas niej. Dziś pada już od rana, co mnie niezmiernie cieszy i sprawia, że czuję się naprawdę komfortowo. Z kolei wiem też, że nie każdego da się zadowolić i prawdę mówiąc chyba mało kto za tym przepada, co? Z tego powodu postanowiłam spróbować poprawić Wasz humor i przygotowałam część listy filmów, które oglądałam niedawno, które wywarły na mnie jakieś wrażenie i które po prostu lubię.
Jeśli lubicie spędzać czas podobnie jak ja lub po prostu się nudzicie- zerknijcie, być może coś Was zaciekawi i przypadnie do gustu. ʕ´•ᴥ•`ʔ

Nie miałabym też nic przeciwko, jeśli sami napisalibyście mi swoje ulubione filmy, bo nie za bardzo mam co oglądać dzisiejszego wieczora... (˘ε˘)

✿▒Po kliknięciu na obrazek zostaniecie przekierowani do strony z opisem filmu.▒✿



14 komentarzy:

  1. "Młoda Wiktoria", "Księżna", "Maria Antonina", "Hrabina". Lubię takie historyczne, kostiumowe :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam o tym "Yes or No" ale nie znam osobiście tego filmu choć być może jest warty uwagi. :) Po za tym nie mam ulubionych filmów ale poleciłabym "Kimi to Boku" o japońskim rysowniku mangi i uroczej kotce (wzruszyłam się troche przy tym filmie) albo "Mój przyjaciel Hachiko" którego sama mam zamiar obejrzeć. :)

    http://dorota-nevergiveup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. JA oglądałam go po angielsku ale nie wiem poszukaj może gdzieś znajdziesz po polsku. ^^

      http://dorota-nevergiveup.blogspot.com/

      Usuń
  3. Słyszałam o "weddind dress", ale nie oglądałam. Teraz oglądam "Don't hesitate", jeśli lubisz tasiemce to polecam gorąco (96 odcinków, co na drame to całkiem dużo ;P), na początku trochę nodna ale z czasem się rozkręca...
    Oj dużo bym mogła Ci polecić koreańskich dram :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaaa, to w takim razie proszę: http://rokusanstyle.blogspot.com/2013/02/troche-o-dramach.html
      (sorki za spam, ale tak będzie prościej... ;))

      I oprócz tego polecam:
      - Full House i Full House Take 2
      - The Gentleman's Dignity
      - Panda and Hedgehog
      - Misschevious Kiss
      Hmmmm, było tego więcej, ale już nie pamiętam :D

      Z anime polecam:
      - Clannad i Clannad After Story
      - Sukitte Ii na yo
      - Umineko Nako Koro Ni
      - Btooom!
      - Sword Art Online

      No, to teraz będziesz mieć oglądania na cały miesiąc :D:D

      Usuń
    2. Oooo, to napisz które i co o nich myślisz :D Nie mam za bardzo z kim dyskutować na te tematy ;3

      Usuń
    3. Ja też Clannad uwielbiam. Za każdym razem jak oglądam After Story to ryczę jak bóbr :c
      Panda and Hedgehog, też miałam kilka przerw, ale jak to bywa w dramach, gdzieś dopiero w środku się rozkręca.
      Ja oglądam praktycznie wszytkie dramy w których występuje Rain, No Min Woo i Jang Geun Seok (chyba nie muszę pisać dlaczego :D)
      Oj, No Min Woo, czemuś ty taki przystojny? ;_;

      Usuń
    4. Eee, Daniej Choi to zupełnie nie mój gust :D Ale Kim Jae Wook, ale żeś mi teraz kołka zabiła...normalnie na niektórych zdjęciach to klon No Min Woo O.O Widziałam z nim tylko jedną dramę i chyba przez to jego uczesanie nie skojarzyłam faktów...;)

      Usuń
    5. Normalnie masakra, no nie?? :D Ale No Min Woo i tak jest lepszy ;P

      Usuń
    6. Dobra, dobra, zostańmy przy tym że oba są świetni :P Nie mogę się z Tobą kłócić bo Jae Wook'a widziałam tylko w jednej dramie i w sumie nie mam porównania, oprócz wyglądu :D A No Min Woo widziałam prawie wszystkie ;)

      Usuń
  4. Ja podobnie jak ty lubię gdy pada a jeszcze lepiej jak jest burza ale skorzystam na pewno z listy twoich filmów :)
    Ja nie mam co ci polecić bo widzę, że ty bardziej w klimatach japoni obcujesz a ja mało kiedy takie filmy oglądam :)
    Pozdrawiam <3

    natala-nata.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. No to może ci polece film "Ósmoklasiści nie płaczą" . Ostatnio oglądałam go z przyjaciółką i wylałam wszystkie łzy . Mi strasznie się spodobał.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdecydowanie 'Ósmoklasiści nie płaczą'. Piękny film, dla mnie najlepszy. Oglądałam go już dwa razy i przy każdym razie płakałam i wkurzałam się dlaczego takie zakończenie. :c
    Na pewno skorzystam z twojej propozycji filmów. :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń