Obserwatorzy

sobota, 1 czerwca 2013

♚peinture: superflat and aya takano

Hellou! ♪

Dzisiaj Dzień Dziecka, wszystkiego najlepszego! ♡ Jak go spędzacie?
Bo wiecie, moje plany kompletnie nie wypaliły (do tego nie będzie mnie na koncercie Lany Del Rey, tragedia)... Chyba pierwszy raz nie cieszę się z deszczowej pogody, kompletnie wszystko popsuła. Ale ostatecznie mam nadzieję, że odbiję to sobie pod koniec tygodnia. Oby!

Superflat
To nurt sztuki postmodernistycznej, który zapoczątkował Takashi Murakami. Dwuwymiarowa przestrzeń, mieszanka malarstwa nowoczesnego i tradycyjnego anime.
Być może spotkaliście się kiedyś z jego krótkimi filmami, przykładowo tym poniżej. Myślę, że można go uznać za kwintesencję ruchu superflat.


Ale wbrew pozorom, to nie jego prace chcę Wam pokazać. Jest ktoś, kogo lubię o wiele bardziej i jest to...

... faaaaaaantastyczna Aya Takano! Japońska artystka specjalizująca się w tworzeniu prac w stylu mangowym i wspomnianym już superflat. Taki z niej trochę multi talent, bo prócz tego pisze również opowiadania science fiction (których jeszcze nie capnęłam, ale mam nadzieję że to zrobię).
Więcej informacji >tutaj< a teraz patrzcie❣




JEST TOTALNIE CZADOWA, CO?

12 komentarzy:

  1. Najbardziej podobaja mi sie pierwszy i ostatni;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku naprawdę śliczne te rysunki/obrazy [?] bardzo mi się podobają. ^^

    http://dorota-nevergiveup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak zmieniłam i planuje więcej zmian ale to na kiedy indziej na razie nie mam do tego głowy w sumie. I potrzebuje kogoś kto zna się na html niestety ja opuściłam te lekcje w podstawówce/gimnazjum i liceum. O.o

      http://dorota-nevergiveup.blogspot.com/

      Usuń
    2. No bajkowa jest urocza! XD Cannibal jest straszne ja nie wiem jak można tak XD Z rozebranej sztucznej babki wycinać kawałki a pod skórą jest sushi dodając to że sączy się coś czerwonego a'la krew jak to zrobisz. ;O Straszne, ale to Japończycy hahaha......

      Usuń
  3. Szkoda tego koncertu :c
    No ale ta Aya Takano na prawdę mega! :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajowe ^^ Nie słyszałam jeszcze o niej. Wszędzie widać te sutki ~x^

    OdpowiedzUsuń
  5. the draw is so awesome o.o dont know why they are naked lol

    Invite you to enter
    || Luch Luch Craft x Persunmall International Giveaway
    Hope you will Join :)
    || Luch Luch Craft New Post

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. glad you like it ^^ haha she draw worse pics so it's nothing trust me xd

      Usuń
  6. Nigdy o niej nie słyszałam, ale rysuje naprawdę niesamowicie! A ostatnie zdanie (Jest totalnie czadowa, co?) tak mi się kojarzy z Felkiem z Hetalii, że po prostu nie mogłam tego nie napisać. Totalnie~!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miło, że Ci się podoba ^^
      loool jestem Felkiem :D

      Usuń