Obserwatorzy

poniedziałek, 21 października 2013

cosmétiques naturels: DIY red rose lipstick

Czy zauważyłyście, że czerwień ust króluje na jesienno-zimowych pokazach mody? Cóż, nic dziwnego bo przecież pasuje ona każdemu- wystarczy tylko wybrać odpowiedni odcień by wyglądać fenomenalnie. 
To właśnie dlatego kobiety wciąż i wciąż sięgają po czerwoną szminkę. Kusi, uwodzi, dodaje szyku.
Hej hej, czy to nie idealna pora na to, by zagościła na Twoich ustach?
Mam prosty przepis na coś pomiędzy tintem, a właśnie szminką. I to całkiem naturalnie! 


Co będzie nam potrzebne? Zaledwie 2 składniki!
  •  Płatki z 3 róż 
  •  Wazelina / gliceryna kosmetyczna
Jedyne co musicie zrobić to zmiksować płatki z wazeliną/gliceryną na pastę, nałożyć ją na usta na całą noc i zmyć rankiem zimna wodą.
Spróbujecie? :)

6 komentarzy:

  1. Zdecydowanie zamierzam wypróbować~!

    OdpowiedzUsuń
  2. Choćbym chciała pewnie i tak tego nie zrobię xD Nie mam róż.. ani wazeliny xD Pozdrawiam
    Akane

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na taką okoliczność świat został wyposażony w sklepy xd

      Usuń
  3. Mam lenia więc pewnie nie wypróbuję. ;C Ale nie wydaje mi się żeby do bladej blondynki taka czerwień pasowała. :D Albo może to dlatego że nie próbowałam.. w ciąż mam wątpliwości co do kupna ciemniejszej szminki niż taki średni róż. :P

    http://dorota-nevergiveup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a dlaczego nie? :d też jestem blondynką i mam bardzo bladą skórę :)
      trzeba próbować hiih

      Usuń