Obserwatorzy

wtorek, 25 czerwca 2013

♚TAG: Alfabet

BONJOUR!
Zostałam otagowana przez:  

Zasady
-Na każdą literę alfabetu musisz przypasować słowa z kategorii, która Cię interesuje (np. anime, manga, książki, kosmetyki itp.), musi być tematycznie.
-Ma to być pierwsze słowo jakie przyjdzie Ci na myśl z tej kategorii. 
-Nominować 10 blogów które Twoim zdaniem na to zasługują.
-Poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów.

Wybieram kategorię 'manga'.
A - Akuma to Dolce 
BBlanc Marie
C – Concerto
D - Doll to Master
E – Evangel
FFilm Girl
GGimmick
H Heaven's Door
II.O.N
J – Judge
K - Koi Koi Limit
L – Last Target
M - Muteki Kareshi
NNON Tea Room
OOtona no Manner
PPatchwork
Q - Quick Witted Boy
R - Royal Fiancé 
SSoryanaize Darling
TTaiyou no Uta
U – Utopia of Homosexuality
V - Vitamin
W - Wasureyuki
XXiuerende Liwu
Y -Yubikiri Hime
Z -Zettai Kareshi
Nominuję
Nie mam do tego głowy... Każdy komu na tym zależy niech czuje się nominowanym~
Cya!

5 komentarzy:

  1. Ojejciu znasz sporo mang ^^ i żadnej z nich nie znam. :D Dziękuję za odpowiedź w TAGu. :P

    http://dorota-nevergiveup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym pod D wpisala death note;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cóż, zawsze możesz to wpisać we własnym tagu :}

      Usuń
  3. Zettai Kareshi - świetne :)
    Polecam Karen First Love - czytałam chyba z 10 razy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Słyszałam zaledwie o połowie z tych tytułów i kocham Zettai Kareshi <3

    OdpowiedzUsuń