Obserwatorzy

sobota, 7 września 2013

♚événements étranges: girls going wild in red light district


image Bonjour! Niedługo po przebudzeniu wpadłam na facebooka, gdzie czekała na mnie wiadomość z pewnym adresem internetowym który wysłał mi przyjaciel. Spojrzałam na tytuł i z góry założyłam, że nie będzie to nic ambitnego... Ale ciekawość wzięła górę i zerknęłam.
I z początku bez rewelacji, najwidoczniej chciał mi to pokazać bo tańczą coś innego niż to co zwykle. No fajnie fajnie, co kto lubi. Ale no tak jak piszę- nic takiego. Dużo bardziej interesowały mnie reakcje mężczyzn.
I tak dotarłam do końca, co Wy też musicie koniecznie zrobić! Nie wszystko jest tym, na co wygląda.

3 komentarze:

  1. Taniec nie porywał, ale reakcja ludzi na końcówkę... genialna! Pozdrawiam
    Akane

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój kolega Tajwaniec udostępnił to u siebie na fb z jakiejś polskiej strony.... Nie oglądałam tego ale widzę nooo ciekawie "zgięło" facetów..XD

    http://dorota-nevergiveup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tajwaniec mieszkający w Kanadzie ? XDDDDD haha... No w sumie racja przykre..

      http://dorota-nevergiveup.blogspot.com/

      Usuń