Obserwatorzy

niedziela, 7 lipca 2013

♚la musique: 2NE1 - FALLING IN LOVE

Woaaah! Doczekałam się i nawet nie zawiodłam!  
A co z Wami? Jak Wam się podoba nowy teledysk i piosenka 2NE1? Czy wracają w dobrym stylu? 
(Dziś mamy mv, ale oficjalny comeback został przełożony na datę 11 lipca ze względu na katastrofę koreańskiej linii lotniczej)

Jednak skupiając się na zmianach wizerunkowych dziewczyn to myślę, że nowy kolor włosów Dary niekoniecznie wyszedł na plus, a Bommie zdecydowanie lepiej jest w jej naturalnym kolorze oczu. Ale cóż lol, kocham ją we wszystkim. 
Au revoir! ♡



Link do mp3: here

3 komentarze:

  1. Piosenka bardzo przyjemna ^ ^ Masz racje Boram jak i Darze nie pasują zmiany jakie tutaj widzimy ;/ CL moja bogini koreańskiego rapu jak zwykle wygląda pięknie *-* Ogólnie mało u mnie koreańskich piosenek, ale mogę powiedzieć, że ta mi się spodobała ;) Pozdrawiam
    Akane

    OdpowiedzUsuń
  2. Piosenka OK choć nie słucham kpopu. >.<

    http://dorota-nevergiveup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń