Obserwatorzy

niedziela, 28 kwietnia 2013

♚défilé de mode: urb melting tights + shinee's onkey for heart for eye campaign

English version coming soon
Aloha!
Jak wiadomo lub nie, w piątek wszyscy Polscy maturzyści kończyli szkołę. A że jestem jedną z nich to idąc tym tropem można się domyślić, że weekend to dla mnie czas rekonwalescencji i wyglądam jak snorlax, który powoli dochodzi do siebie po pożegnalnym ognisku hehe. Próbując jednak zrobić cokolwiek, wyszperałam w internecie coś fajnego- melting tights.
I skoro tattoo tights przypadły nam do gustu to może z tymi rajstopciami będzie podobnie?
Chyba będzie lepiej gdy zachowam dla siebie to z czym mi się kojarzą, ale mimo tej swojej specyfiki wciąż uważam, że są superimage A co sądzicie Wy?



Inną rzeczą, którą chciałam Wam pokazać jest sesja zdjęciowa do kampanii Heart for Eye, w której możemy zobaczyć 2/5 SHINee- Key i Onew.


Naww Kibum, tak bardzo idealny.image
I na koniec, nowy teledysk:


To chyba tyle. Teraz muszę zabrać się w końcu za robienie zaległego plakatu dla pani, która uczyła mnie francuskiego, a taaaaak bardzo mi się nie chce...

Tak czy siak, bardzo dziękuję za poświęcenie swojego czasu na przeczytanie postu, życzę Wam wszystkim miłego dnia i do zobaczenia!

4 komentarze:

  1. Ciekawy wzór jeśli chodzi o rajstopy ale jakoś nie przypadły mi do gustu. :P

    http://dorota-nevergiveup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Heh a to czyli to francuskie tytuły - szczwane :D Czyli myślimy dokładnie to samo. Może ktoś lubi jak się z niego je? Obnażać się i inaczej chyba by tego ktoś nie robił zwłaszcza w Japonii - niby są średnio normalni na nasze standardy ale nie są skrzywieni tylko lubią takie chore rzeczy...
    Czasem z nich nie mogę i z Koreanów i Chinoli też. Mają wkurzające niektóre rzeczy że się nie da przeżyć.
    Hah wczoraj cię dodałam już do Gapienia się co piszesz nowego :D

    OdpowiedzUsuń