Obserwatorzy

sobota, 20 kwietnia 2013

♚beauté de la nature: flower park

English version

Do Polski przyszła wiosna, z kolei w Japonii zaczyna się właśnie najlepszy okres na oglądanie kwiatów wisterii, czyli po polsku glicynii chińskiej. Tych, którzy nie mogą zobaczyć tego na żywo, zapraszam do obejrzenia zdjęć z Parku Kwiatowego w Japońskim Tochigi.


 


I przy okazji, bardzo Was przepraszam za tak mało treściwe wpisy... W przyszłym tygodniu kończę liceum, a potem zostanie mi już "tylko" matura, więc mam nadzieję że po tej dacie jakoś się zrehabilituję bo mam naprawdę multum pomysłów na notki. Gorzej z resztą.

ps. Znacie gwiyomi?

7 komentarzy:

  1. O kurcze widok zapiera dech w piersi ~! Przepiękne ! Znam gwiyomi ale nie podoba mi się to jakoś.. :P

    http://dorota-nevergiveup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale jak to możliwe, gwiyomi jest takie słodkie :d

      Usuń
    2. Nie wiem tak jakoś mnie nie kręci że tak ujmę. :D

      Co do Tajwańczyków to właśnie za to ich pokochałam i moje grono znajomych to w większości Tajwańczycy. XD

      http://dorota-nevergiveup.blogspot.com/

      Usuń
    3. u mnie to samo! cieszę się, że jest ich tak wielu w polsce hihi

      Usuń
  2. Jak zb te zdj od razu skojarzyło mi się z filmem "Wyznania Gejszy" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lol w sumie po Twoim komentarzu mnie też zaczęło się to tak kojarzyć

      Usuń
  3. Jesli "panorama" jest na Ligocie to tak ^^
    Nie strasz maturą :< bardzo się boje

    OdpowiedzUsuń